Kizlar 4 tane çocuğu var normalde geçen ay 9 unda olmuş ama 35 yaşıma kadar hep 5 gün önceden olurum diyor test yaptı her türlü erken gebelik normal en az 10 tane negatif ama hala regl olmadj sebebi ne olabilir kendini mahvetti 1 haftadır psikoloijk olrak çok kötü maddi olrak bir çocuğu daha kaldiramayiz diyor eşi komdomla korunuyormus bu arada