Bebegimde öksürük vardı burun akıntısı doktora götürmedim bol bol emzirdim burnunu actim. Ates ve istahsizlik yoktu çünkü. Ama 1 ay boyunca az da olsa oksuruk gecmedi daha sonra 2 gun once üşüttü baya cigerden oksurmeye basladi. Acile gittik akcigerinde enfeksiyon var dedi antibiyotik verdi. Napmaliyim antibiyotik kullanasim gelmiyor