Kızlar sezeryan doğum yaptım 46 gün önce ve dün adet oldum bugün kanamam o kadar fazla ki gece pedi 2 iç çamaşırı ve tayt giydim içime ona rağmen dışına çıkmış ve normal adet kanı değil de bir yeriniz kesilince akan kan gibi koyu kırmızı sizinde mi böyleydi yoksa benimki mi anormal bir durum 40. Günde kontrolüm vardı herşey yolunda gözüküyordu