Tugce
Merhaba 🌸 donemsel iştahsızlık bebeklerde oluyor hemde bir rutin gibi. Ben de aşırı takardım aç kalıyor diye üzülürdüm. Ki stresle birlikte kurdeşen döktüm (: doktor bana dedi ki; 3 gün aç kalsa yine ölmez. Açlıktan olmeyecegine göre bu stresi kendine de bebeğine de yaşatma.
Diş cikariyorlar, gazı oluyor, atak dönemi derken bu bebekler yemiyor. Açlık saatlerini uzun tutup hayatına bak. 18-20 aylıkken bir toparlama sureci olmuştu kısa surdu, sonra yine iştahsızlık vardı. Surda 3-4 aydır güzel yiyor ki 32 aylık oldu.
Kendi haline birak, meyve, yogurt, çorba artık bir iki kaşık yediği kâr,bu günler gecicek 💜