Elnr zaten gaz sancıları 10-15 gün sonra başlar bu yüzden öncesinde rahattınız :) hergün bol bol karnına masaj (YouTube Ayşe önerin videoları iyi ) bebeğiniz sancıdan krizlere girmeden mutlaka bir probiyotik en az 2-3 ay düzenli kullanın (biogaia veya nbl marka olabilir) bunun yanında iyi bir gaz damlası kullanın araştırıp istediğiniz markayı alın yada doktora sorun zaten ikisi de devler karşılamıyor özel ilaçlar istediğinizi alabilirsiniz bize doktor sab simplex önerdi işe yaramadı sonra relactaza geçtik o daha iyi gelmişti