Sahrabalam İnşallah herkesin umduğu gibi bir sınav olmustur eşim ve kardeşim girdi hepinize gecmıs olsun genel olarak nasıl bir sınavdı
agacsizkoala Sahrabalam eşimin apar topar tayini çıktı taşındık diye giremedim sınava 😔 girenlerin çok iyi geçmiştir inşallah
Sahrabalam Deletedmom_21 eşim çalışmadığı için zor dedi kız kardeşimde iki yıldır çalışıyor oda zorlanmış