Anneler merhaba kafayı yemek üzere olduğum bir konuda yardıma ihtiyacım var oğluma 25 aylıkken tuvalet eğitimi verdim hersey gayet güzeldi ama bir ara hastaladı yaklaşık 2 haftadır altına yapıyo söylemiyor çişim geldi demiyo tuvalete gitmiyo gidip babasının dolabında yada bir odaya girip kapıyı kapatıp yapıyor erken mi başladım diyecem hazırdı alıştı da çabuk şimdi ne oldu anlam veremiyorum hiç kızmadım da düzgün sabırlı sakın bi eğitim verdim ne yapayım bilmiyprım