Kan uyuşmazlığı çıktığı için ben ve bebek arasında sarılığı bir türkllü geçmiyor yoğun bakimdaydi şuan taburcu olucam ama kontrol altında. Ne yapmam gerekiyor nasıl acil bir şekilde geçer.. emziriyorum ama hep uyuyor bazen. Bazen de sütüm yeni olduğu için çok olmuyor. Topuk kanı alınıp bakilmasindan çok yorulduk 😔