Birprenscik Nevarebeka1 o balgam benim oğlumda var bitmiyor bir türlü😀 mukotik diye bir balgam sökücü var kullanabilirsiniz
Nazlican Nevarebeka1 Bizde de balgam varmıs öksürüyor geceden beri diye acil e gittik, Antibiyotik yazdı ve balgam söktürücü verip iğne yaptı. Eğer fazlaysa sizinde bence doktor a gözükün
Balbebeginannesiiii Nevarebeka1 benm kizimda 10 aylik gecen hafta balgami vardi ilac kullanamdik onun yogurduna yemegine sarimsak kattim her aksam dus aldirdim kendmde sarimsak bal limon kur yapip yedim gecti cok sukur
Nazlican Nevarebeka1 Bize de hava için bekleyelim bi kaç gün dediler. Çok geçmiş olsun, hava ile daha cabuk toparlar