deryadenizimm selam hanımlar bebeğini sürünme emekleme döneminde sünnet yaptıran varmı ne gibi zorluklar yaşadınız ya4in sünnet olucaz ve biraz panik halindeyim nolur tecrübelerinizi benimle paylaşın
tatlisert deryadenizimm benim oğlumda tam 7 aylık bugün sünnet ettirecektim grip oldu erteledik emekliyo ve çok hareketliayrıca bezini açtığım anda eli pipisine gidiyor nasıl atlatıcaz bilmiyorum 😊
ayazdeniz deryadenizimm Oğlumu 8 aylıklen sünnet ettirdim. Köpük bardak koyduğumuz için emeklemesinde dönmesinde herhangi bi sıkıntı olmadı. Sadece altını değiştirirken döndüğü için sıkıntı çektik.
deryadenizimm Tugbaf malesef kaynana postu gibi rağbet görmedi şekerim yaşayıp kendimiz deneyimlicez artık 😉
Meralolen Tugbaf deryadenizimm bende yaptıracağım zaman başlık açmıştım ozaman da atak haftası çok rabet görüyordu kimse oralı olmadı 😂
Meralolen Oğlumu 4 aylik iken sünnet yaptırdık ilk gün anestezi etkisi ile ilk 4 saat acıyı hissetmedi sonrasında ilk çişini yaparken çok ağladı ve tam 4.5 saat hiç susmadı fitil ve ağrı kesici şurup verdim birdaha hiç ağlamadı ertesi gün falan hiç ağlamadı düzenli saati saatine ilaçlarını kullandık 3.gün klips alındı ve bardak kapatarak kurumasını bekledik o sürede döndü yuvarlandı süründü hiç bi şey olmadı sadece ilk gün başında durduk kendini döndürmek istedikçe cevirdik allaha şükür şimdi 6 aylik Iyiki yaptırmışız içinizi ferah tutun çok rahat geçiyor
Xiamei Bizmkide bir yaşına girecek inşAllah üç gün sonra. Çok endişeliyim yaptırıp yaptırmama konusunda😓 tecrübeli anneler vardır umarım bizimle tecrübelerini paylaşacak..