Misssitare su anda midesi küçük olduğu için süt artıyor. Ama aman azalacak bitecek diye değil dışarı çıkınca vermek için stok yapın. Unutmayın ki aslaaaa olumsuz olmamalısınız. Sütünüz ilerde böyle fazla akmayacak bu bitmesi anlamına gelmez. Sütünüz terbiye olup artık bebeğinizin ihtiyacı gücü ve onun çektiği miktar kadar üretilecek. Çevrede 3 4 aylıkken sütten kesenleri görebilirsiniz bunların ortak hatası terbiye olan memeyi sütüm bitti sanmalarıdır.