Aselemine27 BarlasMomm 2 su bardağı süt 2 dolu yemek kaşığı un 1 vanilya 2 paket krem şanti ekliyorum çok hoş oluyor istersen damla sakız ekle öylede güzel oluyor
BarlasMomm Aselemine27 cok tesekkur ederim. Yaptim cok guzel oldu ben 1 yemek kasigi nisasta 1 yemek kasigi un koydum 😊 birde seker yazmamissiniz unuttunuz mu ben cok azda seker koydum