SerraY ben de bıraktırmayi düşünüyorum ,ama eşim günahtır emzdir diyor 2 yaşına kadar(kızım 17 aylık),benim kızım da çok bağımlı 7/24 emiyor,çok fazla emdiği için de yaptığım yemekleri yemiyor, nasıl yapacağım bilmiş değilim. İnşallah sizinki en kısa sürede alışır Allah kolaylık versin size.🥰🌺