sss34
Öncelikle çok 💐 geçmiş olsun.
Kusura bakmayın ama bir doktor nasıl söyler bunu!
(Kelimelerimi doğru kullanıyorum artık 🤣)
Öncelikle bebeğim geçen yıl martta oldu ve 1 yaşında idi.
İstanbuldan Ankara’ya gittik 3 gün sonra bir anda ateş yükseldi. Ve bebeğim kucağımda uyuya kaldı (bayıldı artık). Hemen ılık duş ve hastane( Ben kendi hastanemize götürdüm bayındıra, gece nöbetçi pediatri doktorları vardı).
Bebeğimi muayene etti ve bu bebek covidle dedi çünkü kanında yüksek miktarda enfeksiyon var. İster testti yaptır ister yaptıra ama covid tedavisi olarak ilerleteceğiz demişti. Ben hemen İstanbul’daki doktorumuza yazdım, korkmamam gerektiğini daha hızlı atlattıklarını söylemişti. Hemen bize bağışıklık güçlendirdi ilaç yazdı. Bebeği kendisi muayene etmediği için gittiğimiz doktorun tedavısını uygulamamak önerdi.
Sadece ateş düşürücü ve bol sulu beslenme, meyve takviyesi söylemişti.
Bebeğimin 2 gün ateş devam ederken doktor aradı 48 olan tahlilinde beta da çıkmış ve ateşi ne yaparsam yapıyım düşünemeyeceğim söyledi. Antibiyotik tedavisine başladık ama betadan dolayı derken 4 gün ınatcı ateşle devam ettik ve şükür antibiyotik bizi 3 günde toparladı.
Korkmayın ben 8 aylık hamile iken geçirdim. Tekrar bebeğimle geçirdim.
Bolca su, temiz hava, ılık duş (evinizi durumunda önemli ısı), bol mevsim meyveleri, yemek sulu ilerledim ben çiğnemede yorulmaması için ama en önemlisi sürekli emzirdim.
Öyle bir şey için net bir şey demesi de aptaşca ama yinele bilinmeyen bir vürüs ve ilerde ne ile karşılaşacağımızı bilemeyiz.
Sonuçta başka hastalıklar da var Allah korusun bebeklerimizi.
Ve aptallık şurada zaten covid normal grip gibi karşılanıyor ne kadar büyük bir tepki vermiş.
İlk bunu ben diyorum. Yasaklara uyardık, temizliğe , sına buna ama sülalede herkes abim geçerken biz evde olurken yakalanan biri.
İşteysenseniz başka doktora gidin? Ama eşiniz temas etmesin uzakta beklesin. Siz de covid şüphelenir miş gibi gidin iletin tekrar.