Merhaba arkadaşlar 2 ay 10 gün oldu ben doğum yapalı. 40. Günümden sonra normal akıntım gelmeye başlamıştı bir sıkıntı yoktu geçen hafta akıntımla birlikte kan geldi adet oldum sandım ama aktif gelen bi kanamam yok. Şimdi de kahverengi şeklinde akıntıyla beraber geliyor sadece bir hafta oldu devam ediyor korkmaya başladım. Hamilelik gibi bir şey olamaz eşimle doğumdan sonra daha birliktelik olmadı. Başına böyle bir şey gelen var mı