genc1anne emiyorsa 10güne kadar normal mama kullanıyorsan her gün kaka yapmasını bekleriz demişti bize doktorumuz. Mamayla besleniyordu benim kızım mamasına zeytinyağ katıyordum bi çay kaşığı ilk başta fayda etti ama sonradan alışınca işe yaramadı. Bi ilaç vermişti adını unuttum şu an onu verir vermez yapıyordu ondan sonra Biogaia kullanmaya başladık o baya etkiliydi çok faydasını gördüm. Ek gıdaya da erken geçirmişti doktor bizi kabızlığı yüzünden ama alışınca yine kabız oldu şu an 14 aylık hala aynı sadece şişkinlik kaka yaparken rahatsızlık ıkınma kızarma yani kabızlıktan rahatsız olma durumları yoksa korkma dedi o şekilde aynen devam ediyor. Kronik kabızlık.