Yenianneeee1 Şu cahil insan topluluğu ne zaman biter acaba, kucağa alışmaz anne karnından yeni çıktı dünyaya yeni alışmaya çalışıyo ne yapsın kucak istemesin de Allahım ya. Ben sürekli göğsümde yatırdım sürekli, kulak izi çıkıyodu öyle yapışıyodu ki terden su içinde kalıyoduk ama yine de bırakmıyodum. Çünkü annesine ihtiyacı var sadece. Sen de al kucağına dinleme hiç, sarıl müzik aç dans edin kulağına fısılda onu çok sevdiğini söyle, yalnız bırakmayacağını söyle inan anlıyolar. İnşallah çevrendeki insanlara Rabbim bi sakinlik, umursamazlık verir de her şeyi sana bırakırlar.