Kızlar bebegim 6.5 aylık 6 kilo civarı uyku haricinde beni kesinlikle emmiyor mama aldım biberonu tutmuyor zar zor kaşıkla şırıngayla yedirmeye çalışıyorum ama onunda yarısı dökülüyor bu bebek irmiği yulaf unundan falan mamalar yapıp içine toz devam sütü mamasindand koyuyorlar toz olarak birkac tarif gördüm yapilmasi doğru mu acaba siz denediniz mi biraz kilo almasi için neler yapabilirim