Mavi2020 Merhaba hanımlar 2 gündür kızımın vajina kızarıklıgı var çiş yaparken falan ağlamıyor ama bana elletmek istemiyor neden olabilir? Başına gelen var mı?
Ayssss1 Mavi2020 kizimin ara ara olur kantoron surerim hemen gecer kantoron ogrendigimden beri pisik kremlerini unuttuk diyebilirim
minnaktavsanim Mavi2020 benim kızımdada yeni oldu mantar dedi doktor travazol krem verdi 15 gün kullan dedi ķızarıklık baya geçti kaşıntı varmı acaba kızınız da
Mavi2020 Duygusalbiranne yok onu yaşadık daha önce ağlıyordu acıyor diye şimdi böyle bişey yok çişini yaparken ağlamıyor sadece kızarık
Mavi2020 minnaktavsanim niaouli yağı damlattım iç çamaşırına kantoron yağ süreyim diyorum bide etki eder mi emin olamadım
minnaktavsanim Mavi2020 orası çok hassas bölge benim fikrim öyle şeyler sürmeyin tabi siz bilirsiniz ama mantar o yani başka kızarıklık sebebi olmaz aynen kızarık olan kısma çok az bi şekilde günde 3 defa 15 gün sür dedi
minnaktavsanim Mavi2020 idrar yolu enfeksiyonuyla alakası yok pişik tam vajina girişinde olmaz zaten onuda ayırt edersiniz ben doktoruma vajinada kızarıklık var diyince direk mantar bu ilacı kullan dedi ki çok iyi bi doktordur ki bi günde kızarıklık baya gitti ama benim kızımda poposunu kaşıyodu valla imkanınız varsa doktora götürün isterseniz benimkide aynı olunca söyledim ama iciniz rahat eder
Mavi2020 minnaktavsanim çok teşekkür ederim yok yarın götürücem zaten içim rahat etsin acımıyor diyor ama ilerlemesin istiyorum sizede çok geçmiş olsun
Krdlnmasal 2.5 yaşında kızımda aynı şeyleri yaşıyoruz kızarıklık var bi bakiyim diyorum bacakları kapatıp kasıyor kendini dokunduğumda ağlıyor öyle huzursuzluğuda yok o yüzden mantar vsde diyemiyorum arada travazol krem,pişik kremi sürüyorum