Deli olucam bebegim zaten süt alerjisi olan bir bebek ve gazlı kolik. Evolvia rp1alerji amması veriyorum cok yaglı biberondan bile ckmayan bşr mamaydı ve kasıkla ezerek ezilrdi suda mama yapısı byleydi dagılmazdı ama gaz yapmıodu mamamız btti yenisini aldık allahm mama su gibi hemen dagılıyo ve yaglılıgıda gitmis ordan farlettm ztn ve verdigim gunden beri cocuk iki buklum aglkyo ya uc aylık bu arada. Okdr gazlandı ki. Napcam ben daha 16lutu recetyle yeni almstım