Oylumbaska bi kere ben de böyle dökmüştüm, resmen oğlumun bir öğünüydü ve zaten damla damla zorla memelerimi sıka sıka bastıra bastıra zor sağıyordum. İnsana dünyanın sonu gibi geliyor ama değil. Sen sakin ol, yanında ve sağlıklı olmaları çok daha önemli. Elbette her anne sütüyle beslemek ister evladını, döküldüyse stokta yoksa ver mamasını, ne olacak sanki. Senin mutlu ve huzurlu olmana daha çok ihtiyacı var bebeklerinin💕