Günaydın anneler. Kızım 14ay 11 günlük. Anne, baba, dede, mama dışında anlamlı kelimesi yok. İstediğini göstererek anlatabiliyor. Dün birisi zamanı gelmiş öğretebilirsin dedi. Benim de yaşından beri hep aklımdaydı uygun zaman bulamadım başlamaya. Dün de arkadaş öyle söyleyince acaba başlasam mı dedim. Bezden rahatsız oluyor bağlatmak istemiyor. Gözlemlediğim kendi de hazır gibi sanki. Özellikle geceleri dolduruyor bezini gün içinde çok sıvı tüketmesi yok gece mama veriyorum onunla baya çiş yapıyor. Bir de kabız ne zaman kaka yapıp yapmadığı da belli olmuyor anlayamıyorum o yüzden bu zamana kadar erteledim. Ne yapmam gerekiyor nasıl başlamam lazım? Nereden başlayacağımı bilemiyorum ben de. Alıştırma külodu al diyorlar etkili olur mu? Klozete de aparat alacağım. Nasıl bi yol izlemem lazım. Mesela araştırdım biraz yemeklerden sonra 15dk arayla tuvalete götürün diyor. O şekilde mi ilerleyeyim? Yoksa şu an erken gibi mi? Bilemedim