Ezmag Covidken öksürüyordu, 1 gece boyunca 3 kere yeniledim. Zeytinyağın içine sarımsak atıyosun bekletiyosun sadece zeytinyağını sürüyosun. Çorap giydirip yatırıyosun tekrar. Aldığımız antibiyotiklerden miydi yoksa o mu işe yaradı bilmiyorum ama doktor öksürük ve burun akıntısı 1 aydan fazla sürer demişti. Öksürük bitti burun akıntısı devam ediyo. Bence işe yaradı.