Berna7 bnim de kızım var adı derin babası koydu hiç karışmadım erkej olsaydı Kemal istemiştim bnde neymiş nasıl isimmiş Bn seviyorum şimdi kızım derin olduğu için 2.cocuk planım yok ama olursa doruk Kemal koyucam ille de koyacam o Kemal’i ve Bn Kemal derim 😃😀😃😀