Bebeğim 9 aylık, diş sıkıntımız var bitane patlattı sanki yanındaki de patlayacak gibi ishal oldu muz verdim biraz fazla kaçırmış olabilirim bilmiyorum neden kaynaklandığını kurtçuk gibi biseyler gördüm korktum tabi kaka tahlili vs yaptırdım muzdan dolayıymış sanki düzelir gibi olunca daha doktora bişey sormadım ama 2 gündür baya ishali var hastaneye uzak bir yerdeyiz mecbur kalmadıkça gitmek de istemiyorum, ishali kesebilecek önerileriniz var mı. Olmazsa mecbur gitcem.