Ozge00 azaltarak başlayabilirsin ucunu siyah keçeli kalemle boyadım ben pis olmuş acı dedim ondsn önce sabır taşı sürmüştüm acı olugu için emmek istemedi ama canı istiyordu sirke sürdüm bazende öyle öyle bıraktı gece zor oluyor oda bşr hafta zor geçti ağlıyordu emzik verdim biberonda süt verdim öyle öyle alıştı bu seferde süte bağımlı oldu tabi şimdş onu bırakmaya calısıyorum😀 cok fazla içiyor