Sezendolmus Bebeğim gazlı bebekti. Hep hipp combiotik verdik. 8,5 aylık bebeğim. Sizce gerek var mı? Hala kusan gazlı bebek ama eskisi gibi gazdan ağlamıyor. Kendi çıkarıyor. Normal hipp var ondan mı alsam.
CizerBirAnne Sezendolmus benim kızım da gazlıydı ve kabızlık problemimiz vardı genelde, o yüzden hipp combiotic kullanıyorduk. 6,5 aylıkken aptamile geçtik, o da iyi geldi şükür. Denemeden bilmek zor malesef.
Cnm12 Sezendolmus ben 2 aylıkken aptamile geçtim şişirme vs yapmadı boyu kilosu tam orta değerlerde memnunum
Sezendolmus CizerBirAnne acaba normal hipp ile besin değeri aynı mı hipp ürünlerine nedense güveniyorum.
CizerBirAnne Sezendolmus birbirlerine yakınlar diye biliyorum ama bugün mama alıcam, karşılaştırır size de yazarım.