Lavantakokusuuu bireysel emeklilik hesaplarımız var (500 tl) aylık yatmadan ilk ona kesiliyor dolayısıyla gelen harcanıyor o orda birikiyor. Bireysel emeklilik fonu olarak da %30 altın %70 borsa hisselerinde suan. Dönemsel öngörüme göre fonları değiştiriyorum. Devlet katkıda veriyor o orda güzel bir birikim. Onun haricinde evde kullanmadığım eşyaları, kıyafetleri , alyansımı (artık parmağıma olmuyordu) vs sattım onlarla da hisse senedi aldım. Az paradan küçük paradan ne olur ki dememek lazım bunlar zamanla cok güzel paralar yapıyor ve işin iyi yanı siz kendinizi aşırı kasarak birikim yapmamış oluyorsunuz. Mert başaran , Özlem denizmen, Özgür Demirtaş ekonomi konusunda çok iyi rehberler. Özellikle Mert başaranın anlatım dili çok yalın tavsiye ederim.