G4mze Kızlar bebelac gold kullanıyordum fakat bebeğime kilo aldırmadığını hissettiğim için hipp e geçtim. Ama bu mamadan sonra hep kusuyor. Neden olabilir? İyi gelmiyor mu acaba
Asldrk G4mze bebelac. Şeker ilaveli hip de şeker yok tadını beğenmediği için kusuyordur ilk neyle alıştıysa onla devam etmeli bence