Kuzenımın esı ve yengem baglattı yakın zamandı araları. Kuzenımın esı hamıle kaldı yengemın son dogum 2015. Yengemın oncekı dogumlr normaldi. Son dogum makat gelıslı oldugu ıcın sezaryene alındı baglatmak ıstedıgını soyledı bagladılar, sanırım eşin de onayı gerekıyor yanlıs olmasın yıne de.