Kizlar 3 hafta oldu tuvalet eğitimine başlayalı çiş de sıkıntı yok ama kakasını tutuyor ve yapmak istemiyor ilk zamanlar öyle böyle yaptı mecbur gibi ama şuan aşırı inat yapıyor ve tutuyor 2 günde 3 günde bir yapıyor hiç mudale etmiyim dedim bugün 4. Gün görüyorum oturmak bile istemiyor lazimlik zaten nefret ediyor napcam valla şaştım kaldım benimde psikolojim bozuldu