Ebrudrgt Gece yattıgından beri o kadar huzursuz ki sayısız kez uyandı ya meme ya ayaklarıma aldım. Gozun den uyku akıyor ama uyyamıyor hala bile Bi saga bı sola donuyor🙁Cok yoruldum allahımmmm zombi gbiyim neden boyle bu cocuk 😢😢
shawty Ebrudrgt bugün 10 aylık olduk o ayı bizde öyle geçirdik zor oluyor maleseff elden birşey gelmiyor sabır etmemiz gerek 🙄
Songena19 Ebrudrgt bizde birkaç gün sonra 10.ayimiza gireceğiz bizimde 9.ay zorlu geçti iki alt disimiz çıktı geceleri sürekli uyanıyordu emzik istemiyor hep meme emmek istiyordu çok huysuzdu yavaş yavaş toplanıyor
shawty Ebrudrgt Biz aynı anda 2 tane alt diş çıkardık bizimki o yüzdendi hem atak dönemiydi ama sizinki neden bilemiyorum 🙄 ilk dişlerimizi çıkardık bu arada 🤭
Ebrudrgt shawty diştendir diyorum bazen ama beklıyorum hala yok bızde daha cıkarmadık artık cıkar herhalde 😀 bana benzemıs yavrum bnde gec cıkarmışım insallah cıkarır artıkta rahatlar. Gerci daha cıkcak cok dişi var ama 🤦♀️
shawty Ebrudrgt Evet ya daha bir sürü diş var çıkarması gereken bende geç çıkarmışım şükür kızımda bana benzedi ama çok tatlı minik minik 2 diş 😁 Allah annelere sabır versin cidden çok zor bebek büyütmek 🙏
Ebrudrgt shawty cıkarmadn cok sancılı herhalde degil mi cıkarınca rahatlıyordur dıye dusunuyorm 🙁 Aminnn cidden zor sabır versin inşallah hepimize 💜
Ebrudrgt Songena19 genelde 8 9.ay sorunlu geçyor herhalde. Ay insallah bizimkide iyi olur geçer butun bunlar 😔