sarisinanasi sleepy kullandıgımda kızımın da koyu oluyordu ama kafası cok terlerdı bır de cok gec yapardı. Halen de oyledır gece sureklı uyanır aglar emer ama ciş yok sabah kalkıp gezınce yapıyor cısını o zaman da koyu oluyor gunduz kullandıgımız bezlerde koyuluk olmuyor gecıkırse tabı oluyor koyuluk. Buyuk ıhtımal sızın bebıs de gec yapıyordur normalde sıkıntı olsa gunduz de olur dıye bılıyrm gece bezını kontrol edıyor musunuz yapmıs oluyor mu hıc emmeye kalktıgında. Emerken bası cok terlıyor mu gec yapıyor mu hepsıne dıkkat edın . Huysuzluk bu aylarda normal ama cok sıkıntı yapıyorsa yıne de drunuz gorsun bi.