Elesya Merkezi sistemin açık olduğu belli bir saatler varmı yoksa süreklimi açık bilginiz var kamu binasına göre degşiyormuş sanırım binanın altında PTT var ona görede değşirmi bilmiyorum
Denizanasi92 Geçen sene babam yöneticiydi doğalgazlı sistem açık bırakıyordu ama mesela hava sıcaksa kapatıyordu yani yönetime göre değişir
NariNariKiminYari Elesya hiç bilmiyorum bizde herkese ortak fatura gidiyor orada sadece faturanın toplam fiyatı ve daire başı fiyatı yazıyor
Elesya NariNariKiminYari bize bir daireye senelik 4 ton kömür gidiyor dediler bazıları 3 ton diyor biraz yalan söylüyorlar gibi geldi