Hanımlar benim bebeğim 10 aylık ve bugün 3 ün hala ishal günlük 8 bez falan oluyor iştahında kesilmeye başladı zaten iştahsızdı artık çocuk ıkınıp ıkınıp minicik kaka çıkartıyor içinde bir şey kalmadı ama ateşi yok sadece çok kaka yapıyor ve yoruluyor kakasıda su gibi değil ama katı da değil bir lokma yiyiyorsa hemen kaka yapıyor. Doktorumuz tatildeymiş bizde acile gittik ateş yoksa bir şey yapamayız dediler öylece eve gönderdiler bu sabah bebeğim kalkar kalkmaz yine ıkınmaya başladı kakada kalmadı minicik çıkartıyor onun için öyle bir ıkınıyor kı katı kaka sanıyorum bakıyorum çok cıvık ne yapacağımı şaşırdım. Bu arada alt dişler çıktı üstler çıkıyor şuan sanırım hafif kabarmış dişleri