Dün öğlen menenjit bexero aşısı ve rotavirüs rotarix aşısının 2.dozlarını yaptırdık bebegime akşama kadar hicbir sıkıntı yoktu aksam 9gibi ateşi çıkmaya basladı huysuzluk ve uykusuzluk gece defalarca aglayarak uyandı. Uyanık oldugu zamanlarda da hep mızmız söylenip duruyor agrısı oldugu cok belli . Dün ateşi 38-38,5-39 civarlarındaydı hatta 39,6yı bile gördüm calpol verdim ılık kompres yaptım biraz düştü ama sonra yine devam etti. Şimdi yine aynı.. dünki gibi yüksek değil çok şükür ama 38lerde ve yine agrısı var huysuz 🥺 ne yapmam gerekir? İlk defa böyle görüyorum bebegimi içim acıyor😥 ilk dozunda hicbisey olmamıstı