Berna7 Bebeğim 3ay 17 günlük. Bugün adet gördüm ama emziriyorum. Erken değil mi? Sütümün tadı değişir mi? Tam da atak zamanına yakın.
shawty Berna7 Ben 4. Ayında adet gördüm bir sorun yaşamadım neden erken olsun ki 40 çıkınca adet görenler bile var gayet normal bir durum
Berenpinar Berna7 benim bebiş 3 ay 20 günlük. 2 gün önce bende adet oldum. Ama bebeğim aynı iştahla emmeye devam ediyor.. Sanırım hiç bir problem yok şimdilik.
SGeceC Berna7 merhaba emzirdiğiniz sürece hemen olmasıda normaldir 1 sene olmamasıda bu süreçte düzensizlikte olabilir bir sorun yok merak etmeyin gayet normal adet olmanız
Ozlmkoc Kizlar bebeğim 4 ay 11 günlük ben 40im çıkmadan oldum her ay düzenli oluyorum bı sorun yaşamadık sütle alakali
Lylprk Berna7 benim kırkım çıktığı gibi adet görmeye başladım bi sorun yaşamadım artı sütün tadı da değişmiyor her zaman ki iştahla emiyor kızım