cinarimdunyam Günaydın arkadaşlar koyu renkli ve renkli kıyafetlerinizi hangi programda yikiyorsunuz kaç saat sürüyor yıkamanız ve kullandığınız programda lekeleri çıkıyor mu?
SetenayCo cinarimdunyam Siyahlar için perwoll genellikle 30 veya 40 derecede yıkarım. Ekstra durulama da yaparım. Koyu renkler için ürünün kumaşına göre persil premium veya narin bir kumaşsa perwoll kırmızı ya da pembe kutuyu kullanırım. En yüksek devirde sıkma yapmam hep düşürürüm.
shawty cinarimdunyam 30 - 40 derecede yıkarım 1 saat 16 dk sürüyor program ve evet gayet temiz oluyor kıyafetler zaten afedersiniz sadece terden başka birşey olmadığı için çook uzun programlara çok yüksek derecelere atmıyorum kıyafetlerimizi