Sarahh ben hamilelikte değil ama lohusalıkta kurdeşen dökmüştüm çok stresli hamilelik geçirdim erken doğum felan derken bide lohusalık hergun acile gidip açık dekort yaptılar ama 4-5 saat sonra tekrar başlıyordu heryerimde çıkmıştı bı 3 ki karma dermotoloji krem yazmıştı epeyde pahalıydı hicbisey fayda etmedi en son artık iğne vurunmicam süte geciyo diye dedim en son hocaya götürdü ailem stresten olurmuş bezeme denirmis halk dilinde ilk gün gitseymisim hemen geçermiş biznbi hafta sonra gittik 3 gun okudu kadın sonra geçti