leylosunannesi bu hayat şeklinize bağlı. Ben çalışıyorum emzirip bırakıyorum uyuyor. Sonra kalktığında kahvaltı yaptırıyor (biz 5 bucuk aylıkken başladık suan herşey yiyor yumurta,zeytin peynir , omlet , yulaf vs) öğlen emziriyorum tekrar uyuyor uyanınca çorba ya da meyveli bir şeyler yiyor. Akşam da ben bizimle oturtup yemek yediriyorum. Akşam normalde vermiyordum 10 gündür falan başladık akşama (7ay 18 günlük ) çünkü biz yemek yerken ağzını açıp şaplatmaya basladı. Çalışmıyor olsam 2 öğün veririm bazen haftasonu öyle yapıyorum. Doktorumuzun söylediklerinden yola çıkarak anne sütü ne kadar alsa o kadar iyi