Cok gecmıs olsun asıya ragmen malesef agır gecıren bebısler oluyormus. Cok korkuyrm bu hastalıktan 1 yasındayken benzer bı hastalık gecırdı agzına lokma koymadı sadece meme ıle ıdare ettı. Nereden bulastı sızce bı tahmınınız var mı😵💫 aşıyı yutup kussa bıle etkısı olur dıyorlardı tutmama gıbı bı durumu var mı acaba sordunuz mu asıya ragmen neden bu kadar agır gecırıyor olabılır dıye