Balkuupu Merhabalar 😊 bu zürafalı diş kaşıyıcısı var ya onu neden tercih ediyorsunuz ? Fiyatı çok yüksek ama kullananlar var mı memnun mu ? Ya da başka diş kaşıyıcı öneriniz var mı ?
Wanderlust Balkuupu zurafayi gectik dis kasiyici almayi dahi gereksiz buluyorum zira bebekler dis kasiyicidan cok evde ne bulursa onlarla dis kasiyorlar bie iki kullanip bos bos kenarda duruyor alinanlar
Esra_Deva Balkuupu bana da tavsiye ettiler ama ne yalan söyleyeyim alasım gelmedi fiyatı görünce.. Shopie markaydı bana önerilen
Denizanasi92 Balkuupu buzdolabına atılanlar daha iyi oluyor bu diş kaşıyıcıyı siz yazınca açıp baktım gördüm 😂 buzdolabına atılanları çok güzel ısırıyordu ama bu ara onu da bıraktı dişleri felaket halde
ftsdmrhn Sophie hanımdan bizde aldık öylece duruyor. Ağzına şöyle bı goturdu o kadar. En iyi diş kaşıyıcı parmaklar, terlik, kaşık vb gibi şeyler oldu oğlum icin
Gryffindor Elbette verene saygı duymakla beraber bir diş kaşıyıcısına o kadar vermek çok mantıklı gelmiyor. Evet belki malzemesi kalitelidir bilemem ama biraz para tuzağı gibi geliyor. Hele hele şu anki fiyatı ile hiç verilmez. Klasik kaktüs şeklinde bir diş kaşıyıcı almıştım onu biraz soğutup eline verdim çok iş gördü. Ama onlar için her nesne diş kaşıyıcı
Balkuupu ipekmom peki tercih etme sebebiniz neydi acaba ? Nedir onu bu kadar pahalı ve farklı kılan ?
Elflnykt Merhaba öncesinde pek çok diş kaşıyıcı almama rağmen kızm hiç birini sevmedi ağzına almadı ben de en son sophiyi aldım şu an 7,5 aylık hala kullandığımız dakikalarca kemirdiği tek diş kaşıyıcı ben de varmış bir hikmeti dedim böyle olunca😂