Ceylin_123 aileler korkutmuyor ki o karakterin çıkış noktası zaten korku
Benim yegenim 7 yasinda o bile korkuyor izlemiyor keza oglum bir kere denk gelmis kuzenleriyle izlerken aylardir asla izlememesine ragmen her gece istisnasız huggy gelmez dimi anne diyor
Yada bak şimdi huggy gelecek öbürünü öldürecek diyor
Dediğim gibi oglum uzun sure gunlerce izlemedi
Sadece kuzenleriyle video izlerken karsilarina cikmis tek bir kez izlemesiyle bile travma oldu cocukta
Kesinlikle oyuncağı saklayın yarın birgun bizimki gibi istemsizce izlerse o zaman evde o oyuncak var diye daha çok korkar