Oilknur11 Freedyaq bizde Aptamil kullaniyoruz ama bebegim gazli mamadan midir bilmem ilk basta hipp aldık kabız yaptı sonra aptamile gectik kabizligi düzeldi ama gazimiz var onada damla kullaniyoruz
nehirnazli Bebeğim 54 günlük aptamil veriyorum gaz şikayetimiz olmadı daha ama her bebek aynı değildir. Deneyerek bulabilirsiniz.