dnz123-90 ilk bebegimde 63 ile hamile kalıp 86 ile doguma girdim dogum ile birlikte 75 e dustum 75 ten 49 kiloya aralıklı oruc diyeti ve leslie ile dustum yani cok faydasini gormustum vucudum sıkılasmisti sezaryen gobegim gitmisti ikinci dogumu yapalı 6 ay 10 gun oldu daha 10 gundur baslayabildim sezaryen oldugum icin 6 ay bekledim inşaAllah yine verebilirim tabi bu bebisimi emzirdigim icin aralikli oruc diyeti yapamiyorum sadece yediklerime dikkat ediyorum 😊 suan 59 um hedefim 48 49 boyum 1.60 oldugu icin ideal kilom 48 49 duruyor 😊