Bebegim 14 ayina girmek uzere suana kadar 10 da yatardi sabaha kadar uc kez falan uyanirdi em son 5 gibi uyaniyor yatiriyorum iki saat sonra gune basliyoruz uykusunu almis oluyor . Gece aciktigindan mi bilmiyorim surekli uyaniyor bugun bi gece yatirayim dedim belki uyanmaz gece 11 de uyuduk sabah 5 te uyandi salliyorum salliyorum uyumuyor gozu kapali kivraniyor bende kaldridm biskuvi yedirdim belki acliktan uyuyamiyor diye allahim hala salliyorum saat 5 ten bu yana artik cok bitkin dustum hergun ayni cok sinirleniyorum ayaklarim davul oldu artik ya uyaninca uykusu bolunmeden mamaini icip uyusa uykuya devl eder ama mama da icmiyor bir tek ben mi boyleykm ya ypruldum vallahi yoruldummmmmmmmmmmm