Herkese günaydın 7 aylık oğlum bugün 3. Daha kontrol edicem gün içinde açıl sarı büyük abdestini yapıuor ama ishal gibi baya sulu nezaman dr a göyürmeliyim diş çıkarma dönemi ondanmı böyle bu birinci sorum ikincisi de burnu çok tıkalı burun aspiratörüyle almama kesinlikle izin vermiyor açılması için başka ne yapabilirim 😞