Ask_ikra46 Kızımın koluna yapılan aşıda hiç iz yok herkeste aynı mı nerdeyse aşı olalı bir ay olcak sonradan mı çıkıyor acaba
Deletedmom381 Ask_ikra46 3 ay sonra iz oluştu. Sivilce gibi duruyor. Kimisinde yara olup kabuk bağlıyormuş amma bizde öyle olmadı .
Ela07 Ask_ikra46 canım kaç aylık şuan bebeğin bizde 2. Ayda olduk kızım 4 ay 20 günlük daha 4 5 gündür kızardı yeri belli oldu doktorda öyle demişti zaten
Orkidemm Ask_ikra46 4 ay 21 gunluk Sadece yeri belli oldu. Deride boyle ufaktan kabuk gibi ama yok denecek kadar belli degil kabuk oldugu.