Canınızı sıkmayın yeni annesiniz çok normal ben serum fizyolojik bile yapamıyordum korkudan. Burnuna anne sütünden azıcık döküp aspiratörle çekiyordum. Serim fizyolojik ile yıkarken başı one hafif eyik olsun zaten YouTube kanallarinda detaylı anlatıyor. Bir burundan girdiğinden diğerinden su çıkıyorsa temizlenmiş demektir , siz üstüne birde aspiratörle cekebilirsiniz