Ben kullandım tabi ilk başta süt arttırmak için hemde bebeğime gaz olmasın diye rezene kullandım papatya çayı içtim humana emziren anneler için olanı aldım aktardan küp şeker şeklinde bi karışım varmış ısırgan otluydu adını hatırlayamadım onu kullandım yok hiçte zayıflamadım aksine aşırı ağırlık yaptı uykum geldi o kadar halsiz dustumki ve tatlı isteği uyandırdi en son bı tavsiye üzerine diyet çayı ile verdim gayette memnunum devam da ediyorum sorana da diyet çayı demiyorum artık kim ne derse desin ben sağlık bakanlığı onaylı herşeyi kullanırım asıl o çevrenin kilo lafları veya kendi psikolojiniz etkiliyo sütü başta azaltan şey zaten stres benim sütümü de arttirdi 3. Ayimdayim hemde gayetde veriyorum hemde enerjik tutuyo diyet uapmayada gerek yok bı 3 litre su içiyorum ki doktoruma da sordum içeriğini zaten bitkisel gösterdim mgni bunlar azami miktarda olduğu için gayetde güvenilir dedi kullanabilirsin dedi